Social Icons

Pages

Friday, November 15, 2013

Beste praktyke vir bemarking in 'n aanlyn gemeenskap


Ondersteuning, terugvoer en graderings is die sleutel.
Artikel deur Megan Yunker, vise-president van bemarking by Zimbra. Sy hou toesig oor al die strategiese bemarking inisiatiewe, insluitend inhoud bemarking, vraag generasie, ontleder verhoudings, openbare betrekkinge en korporatiewe bemarking.
"As jy dit bou, sal hy kom." Dit beroemde aanhaling kan werk vir bofbal ster, maar dit is waarskynlik nie die beste strategie vir jou aanlyn-gemeenskap. Soos enige besigheid besluit, moet jy 'n plan en 'n goeie raamwerk vir die skep van 'n gesonde gemeenskap waarin mense sal bly terug kom. Dit gaan alles oor die waarde van jou gemeenskap skep en voldoen aan die behoeftes van jou lede van die gemeenskap.
Terwyl daar is 'n paar harde en vinnige "reëls," die meeste bemarkers weet dat die sleutel tot sukses beste praktyke is die integrasie en transformasie om hulle te pas in jou doelwitte en spesifieke gemeenskap doel. Met dit in gedagte, na aanleiding van 'n paar aanlyn gemeenskap bemarking idees wat jy kan toepas om jou inhoud, handelsmerk, en die gehoor aan te pas.


TERUGVOER IS DIE SLEUTEL

'N aanlyn gemeenskap kan dien as 'n platform om terugvoer van kliënte te meet. Maatskappye kan inligting oor kwessies wat kliënte ondervind met hul produkte of dienste, sowel as idees vir navorsing en ontwikkeling te versamel.
'n baie werklike wêreld voorbeeld is Nextplora. Nextplora is 'n full-service mark navorsing firma wat die weg baan vir ander in die sosiale mark navorsing. Dit betrokke is meer as 50,000 verbruikers aanlyn te distilleer merk strategieë, produseer produk idees, en meet kliënt tevredenheid vir voorste handelsmerke, soos Kraft, L'Oreal, en McDonald's. Nextplora se benadering tot die mark navorsing fokus op kry produk idees en terugvoer van kliënte via nuwe en innoverende sosiale middel. Dit maak gebruik van 'n innovasie en denkbeeldvorming bestuur oplossing nuwe idees, en groepe van die idees in te samel in die "stadiums van 'n gewone dag" eerder as bemarking kategorieë. Kategorieë sluit in werk, kleredrag, studie, pret, kos, en leer. Deelnemers kan verdien klein aansporings wanneer hulle kommentaar en terugvoer gee oor verskillende idees, motiveer hulle nuwe produk idees te plaas in die gemeenskap. Hierdie proses het selfs 'n nuwe kliënt verkryging instrument en het gelei tot meer as 8000 geldig idees binne een jaar.



ONDERSTEUNING


Voor, gedurende en na die veiling, is kliënte op soek na ondersteuning. In hierdie dag en ouderdom, kliënte wil ondersteuning opsies 24/7, en hulle wil hê dat die inligting wat hulle nodig het om te vind sonder om af te haal 'n selfoon elke keer. Online gemeenskappe wat ondersteuning bied aan beide die huidige en voornemende kliënte. Hulle huisves 'n baie inligting, insluitend insiggewende blogs en ​​video's wat voornemende kliënte kan hersien. Kundiges en werknemers is ook lede van hierdie gemeenskappe en kan help om vrae te beantwoord en verskaf inligting aan huidige en voornemende kliënte.
Texas Instruments '(TI) E2E (ingenieur-tot-ingenieur) gemeenskap vir eweknie-ondersteuning en betrokkenheid van kliënte is 'n uitstekende voorbeeld van 'n gemeenskap wat bemeester die kuns van ondersteuning (beide presale en postsale). TI se vaardige ingenieurs het ondersteun huidige en voornemende kliënte in die gemeenskap deur die beantwoording van meer as 900,000 vrae tot op datum. Hierdie stelsel verhoog sy ondersteuning proses om kliënte die inligting wat hulle nodig het wanneer hulle dit nodig het.

VERSAMEL GRADERINGS EN RESENSIES


Verbruikers navorsing produkte en maatskappye voor die aankoop deur uitcheck, onder andere, graderings en ​​resensies. Graderings en ​​resensies het 'n deel van ons daaglikse besluitneming proses, en ons kyk na hulle te help om ons besluite inlig in aanlyn-gemeenskappe te.
The Game Informer gemeenskap is 'n voorbeeld van 'n gemeenskap wat dit bemeester inkorporeer graderings en ​​resensies. Deur die verskaffing van 'n blad uitsluitlik toegewy aan die graderings en ​​resensies in sy gemeenskap, Game Informer maak dit maklik vir lede van die gemeenskap die inligting wat hulle nodig het om vinnig te vind. Die graderings in die gemeenskap is baie gedetailleerde en afgebreek in ses punte komponente, wat wissel van grafiese te speelbaarheid, om lede te help om ingeligte besluite te neem.
Die idees bogenoemde is bedoel om te kry wat jy dink oor hoe om 'n aanlyn-gemeenskap te gebruik om bewustheid te help, bou merk lojaliteit, en verdiep kliënt betrokkenheid. So, wat oor jou gemeenskap? Hoeveel van die sosiale bemarking idees wat hierbo genoem is wat jy gebruik?


Etikette: artikel , Bemarking

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text